صنعت ایران معتبرترین وارد کننده دستگاه های تولید لیوان کاغذی در ایران

خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی ⭐️ ماهی 20 میلیون درآمد ⭐️ راهنمای جامع

دستگاه تولید لیوان کاغذی یکی از تجهیزات کاربردی و مفید برای راه اندازی کسب و کار پر سود و در آمد است که با خرید آن می توانید نقش یک کارآفرین را اجرا نمایید چرا که این دستگاه ها برای تولید انواع لیوان های کاغذی به چند اپراتور نیاز دارد. البته استخدام افرادی برای کار با انواع دستگاه ساخت لیوان کاغذی به عوامل زیادی بستگی دارد که از مهم ترین آن ظرفیت دستگاه و حجم تولید آن است.

در سال های اخیر کسب و کار های خانگی نیز وجه جالبی به خود گرفته و معمولا افراد برای شروع هر کاری سعی می کنند بنیان آن را در خانه پایه گذاری کنند، این اتفاق به چند دلیل صورت می پذیرد که از مهم ترین آن های می توان به عدم نیاز به سرمایه برای اجاره جا و مکان برای راه اندازی کسب و کار است.

معمولا انواع دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل با ظرفیت و قیمت کمتری به فروش می رسد و می توان آن را به نوعی پله های اولیه رسیدن به موفقیت عنوان کرد. البته کارآفرینان بزرگی نیز در عرصه این تجارت حضور دارند و با انبوه سازی خط تولید کامل لیوان کاغذی را راه اندازی می نمایند. اقدامات زیادی در این زمینه قابل اجرا است که هر یک مزایای خاص خود را دارند، در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی های لازم در زمینه معرفی انواع دستگاه تولید لیوان کاغذی و نحوه به کارگیری آن ها بپردازیم.

 

 

 

دستگاه لیوان کاغذی

در سال های اخیر ظروف یکبار مصرف وجه جدی تری به خود گرفته و افراد سعی دارند در تمامی مکان های عمومی، مراسمات و مجالس مختلف از انواع مختلفی از این وسایل و تجهیزات یک بار مصرف استفاده نمایند. این اقدام مزایا و معایب زیادی را به همراه دارد که از مهم ترین مزایای آن می توان به رعایت بهداشت فردی اشاره نمود، مخصوصا در چند سال پیش که با شیوع بیمار کرونا و همه گیری این بیماری رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی جایگاه ویژه ای به خود گرفته است.

در مقابل این مزیت بزرگ استفاده از ظروف یکبار مصرف به دلیل ناسازگاری با محیط زیست یک مشکل بزرگ است که با رعایت برخی نکات می توان تا حدودی آن را برطرف نمود.

زباله های ناشی از این ظروف می توانند آسیب جدی به محیط وارد کنند، پس بدون شک باید از ورود آن ها به محیط زیست به طور سرسختانه جلوگیری شود. راه دیگر برای حل این مسئله استفاده از لوازم یکبار مصرف کاغذی است که به طور کلی مشکل را از پایه و اساس حل می کند.

استفاده از کاغذ به دلیل تجزیه ی زود هنگام و متریال کم ضرر یکی از عمده دلایل اهمیت این ظروف است.  در مراسم های مذهبی و پخش کردن نذری مخصوصا چای و شربت شاهد جمع آوری زباله های زیادی هستیم که در صورت کاذری بودن به سادگی قابل بازیافت یا دفع کلی هستند.

دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی یکی از تجهیزات پرطرفدار و مهم است که با خرید آن می توانید از مزیت داشتن یک شغل خوب و پر درآمد بهره مند شوید. این تجهیزات با تولید بهینه و متریال با قیمت بسیار مناسب شرایطی را فراهم می کنند تا بتوانید درطول چند ماه اول به سود آوری چشم گیری برسید، البته پیش از خرید می توانید با کمک مشاوره تولید لیوان کاغذی تمامی شرایط را بسنجید و سپس نسبت به دستگاه خط تولید لیوان کاغذی اقدام کنید.

مشخصات کلی دستگاه تولید لیوان کاغذی

مشخصات کلی دستگاه تولید لیوان کاغذی

یکی از مهم ترین مواردی که جز اصول اولیه ی راهنمای خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی به حساب می آید، کسب اطلاعات کلی درباره مشخصات کلی انواع دستگاه های تولید کننده است.

در واقع کسب این اطلاعات تاثیر مستقیم در خرید شما خواهد داشت. البته این مشخصات در انواع دستگاه تولید لیوان کاغذی کاملا یکسان است و برخی مدل ها تنها از نظر عملکرد و کارایی با هم متفاوت هستند. خاطر نشان می شود که این مشخصات از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت دستگاه ساخت لیوان کاغذی هستند که در موارد زیر خلاصه می شوند:

سرعت تولید هر 50 عدد لیوان کاغذی 60 ثانیه
منبع مصرف برق دستگاه تولید لیوان کاغذی  برق خانگی و تک فاز
طول، عرض و ارتفاع دستگاه 1*1*2 متر
وزن یک تن (هزار کیلو گرم)
ظرفیت گنجایش مشخص شده برای تولید هر لیوان 90 ­­_ 220 سی سی
نوع اتصال و دوخت روش هیتر
حداقل متراژ برای راه اندازی 20 متر
حداکثر بازه زمانی برای روشن ماندن دستگاه به صورت 24 ساعته و سه شیفت
ضمانت نامه ضمانت تعمیر و تعویض قطعات به مدت یک سال
خدمات ارائه خدمات و پشتیبانی به مدت 5 سال
درآمد خالص برای هر دستگاه یک ماه بین 40 تا 50 میلیون تومان
امکانات آموزش، نصب و راه اندازی رایگان

موارد عنوان شده در تمامی تجهیزات ارائه شده یکسان و امکانات و خدمات مذکور قابل اجرا هستند.

لیست قیمت دستگاه های تولید لیوان کاغذی

همانطور که عنوان شد یکی از مهم ترین عواملی که می تواند عملکرد دستگاه تولید کاغذ لیوان کاغذی را تحت الشعاع قرار دهید، قیمت آن است. در واقع قیمت و مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی دو عامل موثر بر هم هستند و رابطه موازی و همسو با هم را دارند، یعنی هرچه مشخصات دستگاه و عملکرد بهتر باشد بدون شک قیمت محصول نیز بالا خواهد بود.

البته عوامل دیگر نیز وجود دارند که در قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی تاثیر گذار است، این عوامل به نحوه ساخت و کشور سازنده دستگاه بر می گردد. در واقع برخی از این دستگاه ها تولید شده کشور های خارجی مانند آلمان هستند و می توانند کیفیت ساخت و تولید محصولات را افزایش دهد.

چنانچه قصد خرید آنلاین این تجهیزات را دارید پیشنهاد می کنیم با مراجعه به مجموعه های پیشرفته در جهت خرید تولیدات سالم اقدام کنید. برای انتخاب محصول می توانید از فروشنده عکس دستگاه تولید لیوان کاغذی را درخواست کنید. البته برای بررسی کاملا تجهیزات باید حضورا اقدام کنید اما اگر امکان سفر و مراجعه حضوری نبود با استفاده از فیلم دستگاه تولید لیوان کاغذی تا حد زیادی به سلامت آن پی ببرید.

البته دستگاه های تولید داخلی نیز با داشتن ویژگی و مشخصات منحصر به فرد قابلیت اجرای تمامی استانداردهای ساخت با کیفیت حداکثری را دارند، البته مدل های استوک با قیمت های کمتری به فروش می رسند و با سرمایه ی کم قصد تولید لیوان کاغذی در خانه را دارید می توانید یکی از مدل های استوک از پیشرفته ترین دستگاه تولید لیوان کاغذی را خریداری کنید.

نام دستگاه ویژگی قیمت
دستگاه تولید لیوان کاغذی صنعت ایران
  • با کیفیت ترین دستگاه ایرانی
  • با ۲۴ ماه گارانتی تعویض و تعمیر قطعات
  • آموزش و نصب رایگان
360 میلیون
دستگاه تولید لیوان کاغذی TL150
  • کم کارکرد و بشرط فنی
  • دستگاه بصورت کامل اورحال شده
  • 3ماه ضمانت فنی و 5سال خدمات پس از فروش
  • استوک چین
  • آموزش رایگان
  • قالب 200
360 میلیون
دستگاه تولید لیوان کاغذی TL110
  • کم کارکرد و بشرط فنی
  • دستگاه بصورت کامل اورحال شده
  • با یکسال گارانتی تعویض و تعمیر قطعات
  • استوک چین
  • آموزش رایگان
  • قالب ۲۲۰
270 میلیون
دستگاه تولید لیوان کاغذی ویکتوری
  • کم کارکرد و بشرط فنی
  • دستگاه بصورت کامل اورحال شده
  • 3ماه ضمانت فنی و 5سال خدمات پس از فروش
  • استوک چین
  • آموزش رایگان
  • قالب 200
300 میلیون
دستگاه تولید لیوان کاغذی آکبند ایرانی
  • با کیفیت ترین دستگاه ایرانی
  • با ۲۴ ماه گارانتی تعویض و تعمیر قطعات
  • آموزش و نصب رایگان
350 میلیون
دستگاه تولید لیوان کاغذی دیباعو
  • کم کارکرد و بشرط فنی
  • دستگاه بصورت کامل اورحال شده
  • 3ماه ضمانت فنی و 5سال خدمات پس از فروش
  • استوک چین
  • آموزش رایگان
  • قالب 200
270 میلیون

دستگاه تمام اتوماتیک تولید لیوان کاغذی

دستگاه تمام اتوماتیک تولید لیوان کاغذی

این دستگاه یکی از نمونه های تولید کننده انواع لیوان های کاغذی است که علاوه بر پشتیبانی از مشخصات کلی عنوان شده قابلیت اجرای عملیات ویژه ای را نیز دارد، فروش دستگاه تولید لیوان کاغذی تمام اتوماتیک در فروشگاه های بزرگ به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است و شما می توانید دیگر مدل های مشابه این محصول را بررسی و پس از مقایسه، مدل مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

این مدل از تجهیزات تولید لیوان کاغذی امکان ساخت انواع لیوان های یکبار مصرف کاغذی برای مصارف متنوع را دارند، در واقع با استفاده از این دستگاه می توان به سادگی مدل های مختلف لیوان را تولید کرد. برخی تصور می کنند که دستگاه تولید لیوان کاغذی قهوه با دستگاه تولید لیوان کاغذی خانگی متفاوت هستند و برای تولید هر یک می بایست از تجهیزات جداگانه استفاده نمود، این در حالی است که نحوه طراحی تمامی تولیدات به یک شکل است و فقط در زمان تولید مدل های مختلف ظرفیت گنجایش لیوان ها تغییر خواهند کرد.

دستگاه تولید لیوان کاغذی پر قدرت تمام اتوماتیک مدل TL150

یک دستگاه استوک لیوان کاغذی که با قابلیت های ویژه به بازار عرضه می شود، در واقع ایت تولیدات از نظر فنی هیچ گونه مشکلی ندارند و دلیل استوک بودن آن های ممکن است به واسطه مشکلات ظاهری باشد و بر اساس قوانین شرکت تولید کننده مجددا به انبار مرجوع می شود. در واقع این دستگاه تولید لیوان کاغذی قیمت ویژه ای دارد و به دلیل استوک بودن می توانید آن را کمتر از نرخ بازار خریداری کنید.

در زمان خرید خط تولید لیوان کاغذی توجه به عملکرد دستگاه ها از اهمیت زیادی برخوردار است، ممکن است برخی تجهیزات استوک باشد اما عملکرد مشابه با سایر با محصولات آکپند داشته باشند.

به هر حال دستگاه تولید لیوان کاغذی پر قدرت تمام اتوماتیک مدل TL150 یکی از بهترین تجهیزاتی است که می توان برای آغاز به کار خریداری نمود. این تجهیزات علاوه بر مشخصات کلی،  به صورت کاملا اورهال شده به ضمانت سلامت فنی ظرفیت قالب 200 و 5 سال خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می گرد.

 

اعتماد مشتریان دستگاه تولید لیوان کاغذی

دستگاه ارسالی به مشتری عزیزمون در اردبیل

دستگاه ارسالی به مشتری عزیزمون به تهران

دستگاه  ارسالی به مشتری عزیزمون  به کاشان

دستگاه تولید کاغذی مدل تی ال ۱۱۰ ارسالی به مشتری عزیزمون آقای زندیان در استان چهار محال و بختیاری

دستگاه ارسالی به مشتری عزیزمون  به مشهد

دستگاه ارسالی به مشتری عزیزمون  به اصفهان

نصب و راه اندازی دستگاه به مشتری عزیزمون در کرمانشاه

تحویل و نصب دستگاه مشتری عزیزمون در تبریز

تحویل و نصب و آموزش دستگاه مشتری عزیزمون در ممقان

دستگاه Tl-150 ارسالی به مشتری عزیزمون در اراک

نصب و راه اندازی دستگاه اکبند ایرانی در تهران

نصب و راه اندازی دستگاه در ارومیه

نصب و راه اندازی دستگاه به مشتری عزیزمون در کرمانشاه

دستگاه ارسالی به مشتری عزیزمون در تبریز

نصب و راه اندازی دستگاه در کرج

دستگاه تولید لیوان کاغذی پر قدرت تمام اتوماتیک مدل TL110

یکی دیگر از تجهیزات استوک چینی که با عملکرد بی نظیر به صورت تمام اتوماتیک و با قابلیت 220 قالب و کاملا اورهال شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این دستگاه کاملا سالم و بدون مشکل است و در ضمان فروش به همراه ضمانت تعمیر و تعویض قطعات به مدت یک سال، سلامت فنی و آموزش رایگان نصب و راه اندازی تحویل داده می شود.

در طراحی و تولید این دستگاه کلیه نکات ایمنی رعایت شده و از مزیت تمام ویژگی و مشخصات کلی برخوردار است، در واقع به دلیل بهره‌ مندی از قابلیت تغییر میزان ظرفیت و گنجایش لیوان امکان ساخت لیوان های قهوه و سایر نوشیدنی ها را فراهم نموده، گفتنی است که قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی قهوه در مدل های مختلف کاملا متفاوت است.

دستگاه تولید لیوان کاغذی تمام اتوماتیک مدل ویکتوری

مدل دیگر از تجهیزات استوک چینی که با قابلیت های متفاوت به بازار عرضه شده است، در واقع قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی دست دوم بر اساس طول عمر مفید باقی مانده و میزان سلامت فنی تعیین می شود. خرید این تجهیزات برای راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف بسیار مناسب تر می باشد چرا که این تجهیزات با قیمت کمتر از مدل های نو و آکبند به بازار عرضه می شوند از این رو هزینه راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

دستگاه تولید لیوان کاغذی آکبند تمام اتوماتیک ایرانی

دستگاه تولید لیوان کاغذی آکبند تمام اتوماتیک ایرانی

علاوه بر مدل های استوک چینی می توانید با صرف هزینه ی بیشتر بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی سرعت بالا ساخت ایران را خریداری نمایید. در واقع این تجهیزات بر اساس استاندارد های جهانی طراحی و تولید شده به دلیل کیفیت قطعات وعملکرد عالی جز پر فروش ترین تولیدات به شمار می آید.

گفتنی است که تجهیزات تولید شده در داخل ایران نیز استاندارد و مشخصات کلی را شامل می شوند، این تجهیزات گارانتی 24 ماهه تعمیر و تعویض قطعات را دارد و از قابلیت آموزش رایگان برای نصب و راه اندازی دستگاه توسط حرفه ای ترین افراد بهره مند است.

دستگاه تولید لیوان کاغذی دیبائو

از دیگر تجهیزاتی که با هدف طراحی و تولید لیوان های کاغذی مورد استفاده قرار می گیرد، مدل دیبائو است که جز دستگاه های استوک چینی به شمار می آید و با امکاناتی همچون قالب 200، کاملا اورهال شده، ضمانت فنی و 5 سال خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در واقع این تجهیزات نیز یکی از انتخاب های ایده آل برای کسب و کار های خانگی است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با صرف هزینه کمتر تجارت خود را راه اندازی کنید.

دستگاه تولید لیوان کاغذی lbz la2 دست دوم

 

 

دستگاه تولید لیوان کاغذی lbz la2 دست دوم

این دستگاه ساخت کمپانی لوبااو است که با مشخصات فنی سالم و عملکرد منحصر به فرد به بازار عرضه می شود، قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی lbz la2 دست دوم با توجه به آپشن های آن کاملا متفاوت است و شما می توانید برای آغاز کسب و کار خود این مدل را خریداری نمایید چرا که به نسبت مدل های مشابه نیاز به سرمایه گذاری زیادی نخواهد داشت.

علاوه بر موارد عنوان شده برخی از انواع دستگاه تولید لیوان کاغذی قابلیت تولید لیوان های دو جداره را دارند، در واقع این اقدام جالب و جدید سبب شده که سایر نوشیدنی های گرم در ایدن لیوان ها مدت زمان بیشتری داغ بمانند. قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی دوجداره با توجه به برخی مشخصات مانند تعداد قالب و سرعت در عملکرد کاملا متفاوت است.

با ورود دستگاه تولید لیوان کاغذی دوجداره تحولی عظیم در صنعت تولید لوازم یک بار مصرف ایجاد شد. گفتنی است که نحوه فروش لیوان کاغذی بر اساس معیار های خاصی انجام می شود، به طور کلی فروشندگان می بایست انواع تولیدات خود را بر اساس متریال مورد استفاده، نحوه ساخت و نوع لیوان تقسیم بندی کرده و با قیمت های متفاوت به بازار عرضه نمایند.

راهنمای خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی

سود تولید لیوان کاغذی

یکی از مهم ترین مواردی که پیش از هر اقدامی در این زمینه توجه افراد را به خود جلب می کند، سود تولید لیوان کاغذی است که بنا بر شرایط و موارد خاصی متفاوت خواهد بود. در واقع می توان این گونه عنوان کرد که سود تولید لیوان کاغذی با توجه به ظرفیت دستگاه، تعداد لیوان کاغذی تولید شده، متریال به کار رفته، کیفیت محصول، ساعاتی کاری، نیروی کار و غیره محاسبه می گردد.

گفتنی است که هرچه کیفیت محصول تولید شده بیشتر باشد بدون شک سطح تقاضا افزایش پیدا می کند و این امر تاثیر زیادی در افزایش فروش لیوان کاغذی خواهد داشت از این رو خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی با کیفیت و قیمت بالا بسیار مناسب و سود آور تر خواهد بود.

خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی

راه اندازی خط تولید لیوان یکبار مصرف خانگی

تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی به وسیله ی دستگاه های با کیفیت می تواند یک شغل بی درد سر و پول ساز برای شما باشد، در واقع با این کار شما می توانید به یک کارآفرین موفق تبدیل خواهید شد چرا که با راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی توانسته اید علاوه بر حفظ سرمایه اولیه و ایجاد شغل برای افراد دیگر، در همان روز های آغاز به کار نیز به در آمد برسید.

در سال های اخیر درآمد شغل های آزاد که به خودکفایی رسیده اند به نسبت مشاغل اداری و دولتی سیر صعودی پیدا کرده و افراد معمولا سعی دارند با ایجاد کسب و کار های کوچک و سرمایه گذاری اولیه به استقلال شغلی و مالی برسند. در این حالت برخی رویداد های اقتصادی در کسب در آمد آن ها تاثیر گذار نیست و می توانند به سادگی مسیر موافقت را طی کنند.

خرید دستگاه ساخت لیوان کاغذی یکی از مشاغل بی دردسر و مستقل است که به شما این امکان را می دهد تا با سرمایه گذاری و خرید دستگاه صاحب کسب و کار راحت و پر سود شوید. برای هزینه راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی می توانید با افراد قابل اعتماد خود شراکت کنید که البته میزان سرمایه ی شما برای آغاز کار به قیمت خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی بستگی دارد.

مدل های متفاوتی از این تجهیزات در بازار وجود دارد که بنا بر عملکرد و میزان کارایی که دارند با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند، هزینه راه اندازی کارگاه تولید لیوان کاغذی با خرید دو یا سه عدد از این دستگاه ها ممکن است کمی زیاد باشد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که با خرید یک دستگاه کسب  کار خانگی خود را آغاز نمایید چرا که مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت.

مزایای دستگاه تولید لیوان کاغذی

بر اساس مطالب عنوان شده خرید دستگاه ساخت لیوان یکبار مصرف کاغذی شرایطی را فراهم می کند تا به واسطه آن بتوانید به کسب در آمد زیاد برسید، این کار نیاز به تخصص خاصی ندارد و با شروع کار خود می توانید به کسب سود و در آمد برسید. اندازه این دستگاه به اندازه ای است که می توانید از آن در خانه نگهداری کنید به همین دلیل می توانید به آن به عنوان یک کسب و کار خانگی نگاه کنید.

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی خانگی به نسبت تجهیزات مشابه کمتر است و به تبع برای خرید آن به مبلغ کمتری نیاز دارید اما می توانید با راه اندازی آن به کسب سود برسید. همانطور که عنوان شد خرید این دستگاه و راه اندازی خط تولید کامل لیوان کاغذی در خانه یا محیط های کارگاهی مزایای زیادی به همراه دارد که شامل موارد زیر هستند:

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی

درآمد ماهانه 25 الی 35 میلیون

ممکن است تصور کنید که داشتن درآمد 25 تا 35 میلیونی تنها با یک دستگاه تولیدی لیوان کاغذی کمی رویایی به نظر می رسد، اما این واقعیت دارد. در واقع برای آغاز این کار و کسب در آمد میلیونی می بایست ابتدا تمامی جوانب آن را بسنجید، اگر قصد شراکت برا افرادی را دارید می بایست در ابتدا تمامی حق و حقوق مشخص شود.

داشتن یک برنامه ریزی قوی برای راه اندازی خط تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی می تواند در کمتر از 6 ماه شما را به درآمد زیاد و سرمایه ی کلان برساند. پیش از انجام هر کاری ابتدا متقاضیان تولیدات خود را بشناسید، داشتن مشتری از همان ابتدای کار شرایطی را فراهم می کند که از آغاز کار به در آمد برسید و در نهایت با افراد بیشتری آشنا شوید.

بهترین مارک دستگاه تولید لیوان کاغذی

راحتی و ساده بودن

بدون شک همه ما به دنبال مشاغلی هستیم که با سرمایه گذاری کامل دیگر نیازی به انجام کار سخت نداشته باشیم. در واقع راه اندازی خط تولید یا افتتاح یک کارگاه نیاز به تجهیزات و اپراتور های پشتیبان دارد. در این میان دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی به عنوان یکی از ساده ترین دستگاه های تولید کننده شرایطی را فراهم می نماید تا بتوانید با کمترین اقدامات ممکن بیشترین بازدهی را داشته باشد. حتی می توانید با خرید دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی خانگی این کار را در زمان های اوقات فراغت انجام دهید و به آن به چشم شغل دوم نگاه کنید.

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل با نمونه های مشابه آن تفاوتی ندارد، در واقع این عملکرد و کارایی دستگاه است که سبب ایجاد تفاوت های می شود.  برای ایجاد کسب و کار خانگی نیز می توانید به سراغ تجهیزاتی ساده تر بروید تا به میزان سرمایه کمتری نیاز پیدا کنید. البته پیشنهاد می کنیم با خرید بهترین مارک دستگاه تولید لیوان کاغذی راه پیشرفت در آینده را برای خود باز بگذارید.

خط تولید لیوان کاغذی

کافی بودن 20 الی 30 متر فضا برای راه اندازی و تولید

دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی در اندازه و ابعاد متفاوتی طراحی و تولید می شوند که این مورد تاثیری در عملکرد و کارایی آن ها ندارد، برخی افراد تصور می کنند دستگاه های بزرگ تر قابلیت های ویژه را ارائه می دهند. در واقع این دستگاه ها قابلیت تولید تعداد بیشتر را دارند که این امر تنها در قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی تاثیر گذار است.

اگر قصد را اندازی خط تولید لیوان کاغذی را دارید به خاطر داشته باشید که به اجازه محیط های بزرگ برای کارگاه نیاز نخواهید داشت چرا که اندازه دستگاه ها به گونه ای است که می توانید به سادگی آن ها را در یک محیط 20 الی 30 متری جای بدهید. البته اگر قصد راه اندازی خط تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی با تعداد زیاد را دارید می توانید از مکان های بزرگ تر که گنجایش تعداد دستگاه بیشتری را داشته باشند بهره بگیرید.

دستگاه ساخت لیوان کاغذی

قابل استفاده با برق خانگی و تک فاز

یکی از مهم ترین نکات پیش از خرید دستگاه تولیدی لیوان کاغذی تامین منبعی برای تغذیه آن است، بدون شک این دستگاه ها برای راه اندازی و تولید به منبع تغذیه بزرگی نیاز دارند که پاسخگوی توان مصرفی آن ها باشند. البته این مورد درباره ی دستگاه تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف صدق نمی کند.

به بیان دیگر در زمان طراحی و تولید این دستگاه ها قابلیت های خاصی برای آن ها در نظر گرفته شده که به واسطه ان می توانند با کمترین میزان هزینه بیشترین بازدهی را داشته باشند؛ در واقع این تجهیزات قابلیت مصرف برق خانگی را دارند و شما می توانید با خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی تک فاز و با صرف هزینه کم برای مصرف برق کسب و کار خود را آغاز نمایید.

به خاطر داشته باشید که این تجهیزات نیاز به اتصالات جداگانه نیز ندارند و شما می توانید به واسطه اتصالات برقی خانگی یا کارگاه ها کار خود را شروع کنید. گفتنی است که کار بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی در مدل های مختلف و پیشرفته به تخصص خاصی نیاز ندارد و همین امر سبب شده که خانم ها و آقایان کسب و کار خود را ره اندازی نمایند.

برق خانگی و تک فاز دستگاه لیوان کاغذی

راحتی تامین مواد اولیه

یکی از مهم ترین مسائل در بخش تولید و عرضه، تهیه ی متریال و مواد اولیه است مخصوصا اگر متریال مورد نیاز برای بخش تولید در داخل کشور آماده نشود. در سال های اخیر نوسانات ارزی و بالا و پایین رفتن قیمت ها سبب از بین رفتن بسیاری از کسب و کار ها شده است چرا خرید متریال اولیه برای بخش تولید با وجود نوسانات ارزی به هیچ عنوان عاقلانه نبوده زیرا هزینه ی خرید مواد اولیه به علاوه ی دیگر هزینه ها از وارد کرد همان محصول بیشتر میشد و همین امر سبب شده که بخش تولید کننده به بخش وارد کننده تبدیل شود.

تامین مواد اولیه لیوان کاغذی در ایران بسیار ساده است چرا که متریال در داخل کشور تولید می شود از این رو تهیه کردن آن راحت خواهد بود و این خود به نوعی مزیت استفاده از انواع دستگاه لیوان سازی یکبار مصرف کاغذی است.

توجه داشته باشید که کیفیت کاغذ مورد استفاده با توجه به مواد اولیه مورد استفاده کاملا متفاوت است از این لیوان های تولید شده با کیفیت متفاوت به بازار عرضه می شوند. اگر به وب سایت فروشگاه های عرضه کننده سر بزنید به خوبی می توانید از طریق نظرات در مورد تولید لیوان کاغذی کیفیت کار خود را بسنجید.

راحتی تامین مواد اولیه دستکاه تولید لیوان کاغذی

فروش بسیار راحت محصولات تولید شده

سر منشا تولید لیوان های کاغذی از نارضایتی مشتریان از لیوان های پلاستیکی بود که در مواجه با نوشیدنی های گرم استحکام خود را از دست می دادند. در واقع مزیت لیوان های کاغذی به لیوان های پلاستیکی قابلیت مصرف نوشیدنی های داغ مانند چایی و انواع دمنوش است.

از دیگر مزایای این لیوان ها که باعث افزایش فروش آن شده سازگاری با محیط زیست به دلیل جنس کاغذی آن است، البته جنس کاغذی امکان درج تبلیغات کمپانی های مختلف را فراهم می نماید و همین امر سبب شده به نسبت لیوان های پلاستیکی از فروش بالا تری برخوردار باشد.

فروش بسیار راحت محصولات تولید شده

 

 

 

قیمت نسبتا مناسب دستگاه لیوان کاغذی نسبت به درآمد دستگاه

آیا تولید لیوان کاغذی به صرفه است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که کیفیت و مزایای لیوان های کاغذی به نسبت نمونه های مشابه پلاستیکی به حدی است که افراد می توانند از همان ماه اول به سود و در آمد برسند و پس از چند ماه امکان جایگزینی پول خرید دستگاه امکان پذیر است. البته در زمان خرید باید با توجه به فناوری تجهیزات و نوع دستگاه اشاره کرد که در قیمت نهایی تجهیزات تاثیرات مستقیمی دارد، لازم به ذکر است بدانید که قیمت پایه برای خرید انواع دستگاه ها 220 میلیون خواهد بود.

قیمت نسبتا مناسب دستگاه لیوان کاغذی نسبت به درآمد دستگاه

تامین انواع مارک های دستگاه های تولید لیوان کاغذی

این گزینه تعیین کننده آن چه که برای کسب و کار نیاز دارید است، در واقع افزایش روند فروش تجهیزات بر اساس کیفیت دستگاه ها تعین می شود.  مدل های لوژو-TL و ویکتوری و دستگاه های ساخت ایران نمونه های به جا مانده از کمپانی های متفاوت است که امکان طراحی و تولید بهترین لیوان های کاغذی را فراهم می کند. در کنار موارد عنوان شده دستگاه تولید لیوان کاغذی آلمانی با ورود به بازار توانست تمام توجهات را جلب نماید. گفتنی است که قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی آلمانی با توجه به آپشن های دستگاه و سالم بودن آن کاملا متفاوت است.

تامین انواع مارک های دستگاه های تولید لیوان کاغذی

نتیجه گیری

لیوان های کاغذی انتخاب بی نظیر و عالی برای جایگزینی لیوان های پلاستیکی هستند. در سال های اخیر زباله های پلاستیکی تهدید جدی برای محیط زیست شناخته شده و با ورود مدل های کاغذی به بازار و جلب رضایت مشتری از تولیدات جدید شرایطی فراهم شد تا افراد بتوانند با خیال راحت زندگی کنند.

دستگاه تولید لیوان کاغذی در مدل های مختلف وجود دارند که امکان داشتن لیوان هایی با اندازه متفاوت وجود دارند، همانطور که مطالعه کردید این تولیدات مزایای زیادی را به همراه دارند و می توانند زندگی سالم را برای افراد به ارمغان می آورد. برای خرید این تجهیزات و دستگاه ها می توانید به فروشگاه های بزرگ بروید و یا از نزدیک وسیله مورد نظر را انتخاب می نمایند. در آنلاین شاپ ها تمامی مدل ها با توضیحات کامل پیش روی شما هستند و می توانید پس از مصاحبه نظرات خود را ارسال کنند.

بسیاری از افراد به دنبال راه اندازی کسب و کارهای کوچک و جمع و جور در محیط های صنعتی یا خانگی هستند. در واقع این افراد نیز مانند سایر افراد در نگاه اول به دنبال سود و درآمد بیشتر هستند. به همین خاطر با انجام سرمایه ‌گذاری‌ های اولیه در مورد مشاغل هیچ گونه مشکلی ندارند. برای اینکه بتوانیم از خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی در تهران بهره مند شویم، باید فروشگاه های معتبر در این زمینه را به خوبی بشناسیم و از خدمات آن ها بهره مند شویم.

 

خرید دستگاه لیوان کاغذی در تهران

صنعت ایران یکی از شرکت های معتبر برای خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی است. این شرکت به عنوان نمایندگی دستگاه لیوان کاغذی در تهران نیز فعالیت می کند. بنابراین این مجموعه کلیه دستگاه های خود را به شکل تضمینی به مشتری ارائه می کند. مشتریان همواره از دریافت گارانتی در هنگام خرید بسیار استقبال می کنند. چون در صورت بروز مشکل و نگرانی می توانند از خدمات گارانتی پس از فروش دستگاه تولید لیوان کاغذی در تهران بهره مند شوند.

 

سود دهی دستگاه ساخت لیوان کاغذی در تهران

سود به دست آمده از دستگاه تولید لیوان کاغذی در تهران می تواند مانند سایر مشاغل و کسب و کارها تحت تاثیر عوامل و شرایط مختلف قرار بگیرد. میزان سرمایه گذاری، تعداد نیروی انسانی به کار گرفته شده در جریان تولید لیوان کاغذی، برندسازی موفق، وضعیت و سیستم فروش از جمله عواملی هستند که می توانند سودآوری دستگاه لیوان یکبار مصرف کاغذی در تهران را تحت تاثیر قرار دهند.

دستگاه تولید لیوان کاغذی در تهران می ‌تواند منبع سود بسیاری برای مشتریان باشد.  برای اینکه بتوانیم از حداکثر ظرفیت و توان دستگاه تولید لیوان کاغذی در تهران بهره مند شویم، باید شرایط تولید را تحت کنترل در آورید.  یکی از پارامترهای مهم در راه اندازی کسب و کار و تولید لیوان کاغذی در تهران ،سرمایه گذاری های اولیه است.  در این نوع کسب و کارها، بخش مهمی از سرمایه گذاری مربوط به خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی است.

توجه داشته باشید که معمولا شما با فروش 60000 لیوان کاغذی می ‌توانید 300 هزار تومان پول به دست آورید. البته هزینه نگهداری و تعمیر دستگاه، هزینه های مربوط به آب و برق و گاز، هزینه تامین مواد اولیه، هزینه های حمل و نقل و … نیز باید از سود به دست آمده کسر شود.

خرید دستگاه لیوان کاغذی در تهران

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در تهران

تولید لیوان کاغذی امروزه به عنوان یکی از مشاغل خانگی بسیار پرطرفدار شده است. در واقع دستگاه هایی که برای تولید لیوان کاغذی در نظر گرفته می‌شوند، دارای ابعاد، سایز و حجم متفاوتی هستند. هر کدام از این دستگاه ها از بازدهی، ظرفیت و توان مصرفی متفاوتی نیز برخوردار می باشند. بنابراین زمانی که شما خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی در تهران را برای مشاغل خانگی انجام می دهید، باید به ظرفیت، ابعاد و قیمت دستگاه لیوان کاغذی آن توجه نمایید.

بسیاری از افراد دستگاه تولید لیوان کاغذی را در محیط هایی همچون پارکینگ منازل نگهداری می کنند. این فضاها برای استفاده از دستگاه لیوان یکبار مصرف کاغذی در تهران بسیار مناسب بوده و شرایط بهره مندی از آن را به شکل موثری فراهم می کند. افرادی که از دستگاه لیوان یکبار مصرف کاغذی در تهران بهره مند می شوند، می ‌توانند به درآمد ثابتی در این زمینه برسند. ضمن اینکه این مشاغل را به شکل خانگی و بدون اختصاص فضای لازم راه اندازی نمایند. قطعاً در چنین شرایطی از پرداخت هزینه مکان برای مشاغل معاف خواهند شد. در نتیجه سود بیشتری از تولید لیوان کاغذی در منزل به دست می‌ آورند.

 

مزایای استفاده و تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف

لیوان کاغذی امروز در بازار استفاده فراوانی دارد. بسیاری از غذاخوری ها، رستوران ها و مکان های مشابه ترجیح می‌ دهند به جای استفاده از لیوان های فلزی و شیشه ای از لیوان های کاغذی یکبار مصرف استفاده کنند. این لیوان ها نیاز به شستشو و تمیز کاری ندارند. چون جنس آن ها از نوع کاغذی است. در واقع این دستگاه های تولید کاغذ، سرمایه گذاری موفق تری را برای جامعه و افراد به همراه دارند. چون در مدت کوتاه نتیجه می بخشند و از اختصاص هزینه های اضافی جلوگیری به عمل می آورند.

فروش دستگاه تولید لیوان کاغذی در تهران

نمایندگی دستگاه لیوان کاغذی در تهران

دستگاه تولید لیوان کاغذی از شیوع بیماری ها ممانعت می کند و از انتقال میکروب و ویروس نیز جلوگیری به عمل می آورد. این مسئله در مکان‌ های عمومی و پر استفاده همچون رستوران ها و غذاخوری ها اهمیت زیادی دارد. بنابراین دستگاه هایی که بتوانند باعث افزایش سلامت در بین مشتریان و مصرف کنندگان شوند، بسیار مفید و کارآمد هستند.

در حال حاضر بسیاری از  مکان های عمومی برای سرویس دهی به مشتریان از ظرف های یکبار مصرف ترجیحاً کاغذی استفاده می کنند. ظروف یک بار مصرف کاغذی هیچ نوع آلودگی به همراه ندارند. ضمن اینکه سلامتی افراد را نیز به خوبی می توانند تامین کنند. از قیمت مناسبی برخوردار هستند  و امکان حمل و نقل آن ها نیز به راحتی فراهم می شود. چون وزن چندانی ندارند. در واقع طبق آمار و تحقیقات 220 میلیون نفر در جهان برای موارد مختلف از لیوان های کاغذی بهره ‌مند می ‌شوند. این مسئله نشان می ‌دهد که لیوان های کاغذی در بین سایر مردم جهان نیز به خوبی شناخته شده و معتبر هستند. ضمن اینکه تبدیل به یک جایگزین مناسب برای مواد پلاستیکی شده اند. بنابراین می توانند به یک منبع درآمد ثابت و همیشگی تبدیل شوند.

سؤالی دارید بپرسید؟

65 پاسخ

    1. سلام خسته نباشین قیمت دستگاه بستگی به برندی که داره قیمتاشون متفاوت از280میلیون تا 400میلیون

    1. سلام وقتتون بخیر قیمت دستگاه هامون از 330 میلیون شروع قیمتامون در هر دقیقه 50 الی 60 عدد تولید دارن برقشون تک فاز به یه محیط 10 الی 20 متری نیاز دارن باز هر سوالی داشتین در خدمتم

  1. سلام درموردلیوان یکبار مصرف درچند سایزتولید میشود وآیا همه سایزی بوسیله یک دستگاه استوبراورد هزینه از قبیل مکان ومواداولیه ونفر وانرژی سود خالص چگونه است ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام وقتتون بخیر دستگاه ها قابلیت تعویض قالب دارن میتونین 90 سی سی 120 سی سی180 سیسی 220 سیسی 360 سیسی بزنین در 8ساعت کاری هم ماهیانه اگه کمترین سود رو حساب کنیم 30الی40 میلیون سود خالص دارین

  2. سلام اگه ممکنه
    بفرمایید کدومیک از دستگاهها مقرون به صرفه است
    یا تعداد تولید در دقیقه هر یک از دستگاهها رو میشه بفرمایید
    ۲۸۰ تومنی چندتا در دقیقه میزنه
    ۴۰۰ تومنی چندتا

    1. سلام وقتتون بخیر قیمت دستگاه ها از 330 میلیون شروع میشه در هر دقیقه 50 الی 60 عدد تولیدات دارن فرقشون در اکبند و کار کرده بودن

  3. سلام.وقتتون بخیر،چندتاسوال داشتم از خدمتتون،اول اینکه خرید فقط نقدیه یا بصورت شرایطی هم میفروشین؟
    دوم اینکه مواداولیه و‌هزینه‌مواداولیه چقدر درماه مصرف میشه؟
    سوم اینکه سود حاصله با روزی۱۲یا۲۴ساعت درماه چقدره؟

    ممنون

  4. سلام سود حاصله با 24 ساعت کار روزانه در ماه چقدر است؟
    هزینه برق مصرفی ماهیانه چقدر می شود با 24 ساعت کارکرد؟
    دستگاه صدا دارد خیلی؟ ایا می توان در منزل استفاده کرد؟

    1. سلام وقتتون بخیر 8 ساعت کاری 30 الی 40 میلیون سود خالص دارن برقشون تک فاز دستگاه ها صدای اذیت دهنده ی ندارن بله اگه منزلتون هم کف باشه میتونین استفاده کنین

  5. سلام مکانی که برای راه اندازی نیاز هست چند متره؟؟تهیه مواد اولیه به چه صورته؟؟

    1. سلام وقتتون بخیر دستگاهامون به یه محیط 10 الی 20 متری نیاز دارن مواد اولیه رو هم از خودمون ممیتونین تهیه کنین

  6. سلام وقت بخیر.. فروش دستگاه هاتون نقدی هست یا شرایطی هم کار میکنید؟

  7. سلام وقت بخیر
    بازدید از شرکت دارین که بتونیم حضوری برای خرید دستگاه بیایم؟

    1. سلام وقتتون بخیر بله باز دید از شرکت داریم میتونین حضوری تشریف بیارین

    1. سلام وقتتون بخیر قیمت دستگاهامو از 330 میلیون شروع قیمتامون در هر دقیقه 50 الی60 عدد تولید دارن برقشون تک فاز به یه محیط 10 الی 20 متری نیاز دارن

    1. سلام وقتتون بخیر فروش لیوان کاغذی راحت چون یه چیز مصرفیه به عمده فروشی ها هتل ها رستوران ها و خیلی جا های دیگه میتونین بفروشین

  8. سلام.وقتتون بخیر،چندتاسوال داشتم از خدمتتون،اول اینکه خرید فقط نقدیه یا بصورت شرایطی هم میفروشین؟
    دوم اینکه مواداولیه و‌هزینه‌مواداولیه چقدر درماه مصرف میشه؟
    سوم اینکه سود حاصله با روزی۱۲یا۲۴ساعت درماه چقدره؟

    1. سلام وقتتون بخیر شرایطمون نقدی مواد اولیه هر روز یه قیمت ماهیانه سود خالص 30الی40 میلیون

  9. سلام وقت بخیر
    قیمت هر عدد کاغذ لیوان چقدر است
    در ۱۲ ساعت چه مقدار تولید میشود
    فقط لیوان در چند سایز میزند یا مثلا بشقاب یا… هم میشود تولید کرد
    مواد خام را کجا میتوان خرید
    با تشکر که جواب گو هستید

    1. سلام وقتتون بخیر مواد اولیه رو میتونین از خودمون تهیه کنین قیمت لیوان بستگی به منطقه زندگیتون فرق داره نه دستگاهی موجود نیست که هم بشقاب بزنه هم لیوان در 8 ساعت کاری 24 هزار

  10. سلام وقت بخیر
    قیمت هر عدد لیوان خام مثلا ۹۰ccچه مقدار است
    قیمت فروش هر لیوان 90cc به عمده فروش چقدر است
    هر دستگاه فقط لیوان در سایز های مختلف میزند
    یا قابلیت تولید بشقاب یا.. هم هست
    تشکر که جواب گو هستید

    1. سلام وقتتون بخیر قیمت مواد اولیه هر روز یه قیمت قیمت دقیق نمیشه گفت دستگاه قابلیت تعویض قالب داره هر قالب کوچیک و بزرگ لیوان میتونین بزنین ولی دستگاهی اختراع نشد که هم بشقاب هم لیوان بزنه

  11. سلام وقت بخیر،من میخوام یه دستگاه بخرم آیا واقعا میشه تو یه اتاق ۲۰ متري باهاش کرد و آیا واقعا تا میشه به سود آوری بالا برسم.

    1. سلام وقتتون بخیر دستگاه ها 2 متر طول 1 متر عرض 1متر ارتفاع دارن و 1تن وزن یه جای 10 الی 20 متری داشته باشین کافیه فقد یه جای هم کف میخواد

    1. سلام وقتتون بخیر نه همچین دستگاهی موجود نیست دستگاهه تولید جداست دستگاه مواد اولیه جداست

  12. سلام وقت بخیر کل هزینه این کار که بخوایم شروع کنیم چقدر میشه غیراز دستگاه مواد اولیه منظورمه

    1. سلام وقتتون بخیر فقد هزینه ای مواد اولیه و ههزینه دستگاه لازم

  13. سلام چاپ روی لیوان با خود دستگاه یا جایی دیگر.دوما یک نوع لیوان درست میکند یا حجم های مختلف

    1. سلام وقتتون بخیر مواد اولیه چاپ خورد برش خورد خدمتتون میرسه قالب دستگاه قابل تعویض هست

  14. چ سوالاتی پرسیده میشه اخه
    دوستان اگر بازار یابی تون خوبه بیاید سمت این کار فقط
    همه ی کسب و کارها سود آوره ولی باید توانایی فروشش رو داشته باشی

  15. چ سوالاتی پرسیده میشه اخه
    دوستان اگر بازار یابی تون خوبه بیاید سمت این کار فقط
    همه ی کسب و کارها سود آوره ولی باید توانایی فروشش رو داشته باشی

  16. سلام خداقوت قیمت استارت کار و خرید مواد اولیه و قیمت هر قالب چقدره منهای خرید دستگاه

    1. سلام وقتتون بخیر
      ادرس تبریز چهارراه منصور ساختمان باراما طبقه اول09398608832سلام وقتتون بخیر برای توضیحات بیشتر با شرکت تماس بگیرین 09398608832

    1. سلام وقتتون بخیر
      ادرس تبریز چهارراه منصور ساختمان باراما طبقه اول09398608832

  17. سلام شما چطوری حساب کردید که درآمد ماهانه آن ۳۰الی۴۰میلیون شده؟!…

    1. سلام وقتتون بخیر بله اگه به توضیح بیشتر نیاز دارین با شرکت تماس بگیرین 09398608832

  18. سلام.من این کار پسندیدم.ولی قبل از خرید.لطفا یک آدرس از همکاران تون که توی مشهد تولید دارن میخوام.ممنون میشم

    1. سلام وقتتون بخیر برای توظیهات بیشتر با شرکت تماس بگیرین 09398608832

    1. سلام وقت بخیر.
      با توجه به نوسانات ارز امکان تغییر لحظه ای قیمت نیست. شما میتونید برای اگاهی از قیمت دستگاه با کارشناسان ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *