صنعت ایران معتبرترین وارد کننده دستگاه های تولید لیوان کاغذی در ایران

نماینگی فروش دستگاه تولید لیوان کاغذی در اصفهان ⭐بهترین قیمت

دستگاه تولید لیوان کاغذی در لصفهان

دستگاه تولید لیوان کاغذی در اصفهان می تواند زمینه برای اشتغال افراد مختلف را فراهم کند. این دستگاه ها معمولاً به همراه انبار و مواد اولیه خود به فضایی برابر با 40 متر مربع نیاز دارند. دستگاه تولید لیوان کاغذی معمولاً در طول حدود سه متر و عرضی برابر با یک و نیم متر عرضه می گردد. ارتفاع در نظر گرفته شده برای این دستگاه معادل با یک و نیم متر است.

 

ویژگی های مهم دستگاه تولید لیوان کاغذی در اصفهان

خوشبختانه دستگاه تولید لیوان کاغذی در اصفهان با تولید صدای بیش از اندازه همراه نیست و ضمن اینکه تنها یک فرد نیز می تواند این دستگاه را راه اندازی و مورد استفاده قرار دهد. برقی که برای دستگاه تولید لیوان کاغذی در اصفهان مورد استفاده قرار می گیرد، معمولا همان برق شهری تک فاز معادل 220 ولت است. البته در صورت نیاز، مشتری می تواند برق این سیستم را به سیستم سه فاز نیز تبدیل نماید. تبدیل برق تک فاز به برق سه فاز بدون بروز هیچ گونه اختلال و نقصی در روند کار دستگاه قابل انجام می باشد.  دستگاه لیوان کاغذی در اصفهان کارکرد بسیار ساده و راحتی دارد و هر فردی با دانش ابتدایی نیز می تواند با آن کار کند.

خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی در لصفهان

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در اصفهان

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در اصفهان متنوع بوده و این قیمت گذاری با توجه به کیفیت دستگاه، قدرت و بازدهی تولید دستگاه، نوع ساخت دستگاه، تعداد لیوان های تولیدی در هر دقیقه و … تعیین می گردد. اگرچه تعداد لیوان های کاغذی تولید شده از دستگاه های تولید لیوان کاغذی متفاوت بوده اما هر دستگاهی به شکل نرمال در هر ساعت حدود 2021 تا 2500 لیوان تولید می نماید. بنابراین به شکل متوسط در هر 8 ساعت 20 هزار لیوان کاغذی تولید خواهد شد.

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی بسیاری از افراد زمانی که با حجم تولیدی لیوان کاغذی مواجه می شوند، گمان می کنند این تولید سودی به همراه ندارد. در حالی که لیوان کاغذی با توجه به یک بار مصرف بودن از تقاضای بسیار بالایی نیز برخوردار است و این مسئله عرضه بالای لیوان کاغذی را نیز به خوبی جبران می‌ کند. در نتیجه مشکلی در زمینه فروش لیوان کاغذی یکبار مصرف به وجود نخواهد آمد.

نمایندگی فروش دستگاه لیوان کاغذی در اصفهان

در دنیای امروزی، مفهوم حفاظت از محیط زیست و کاهش استفاده از مواد پلاستیکی به عنوان یکی از چالش های اساسی جوامع جهانی مطرح شده است. یکی از راه های کاهش تولید زباله های پلاستیکی و ترویج محیطی سالم‌تر، استفاده از لیوان های کاغذی است. اصفهان، یکی از شهرهای بزرگ ایران، نیز در این زمینه نیاز به دستگاه های تولید لیوان کاغذی دارد. از این رو، نمایندگی های فروش دستگاه لیوان کاغذی در اصفهان نقش مهمی در ارتقاء محیط زیست و ایجاد فرصت های کسب و کار دارند.

💎سرعت تولید هر 50 عدد لیوان کاغذی 60 ثانیه
⭐ضمانت نامه ضمانت تعمیر و تعویض قطعات به مدت یک سال
✨خدمات خدمات ارائه خدمات و پشتیبانی به مدت 5 سال
📌درآمد خالص برای هر دستگاه یک ماه  بین 40 تا 50 میلیون تومان

 

مزایای استفاده از دستگاه‌ تولید لیوان کاغذی در اصفهان

در این بخش، ما به مزایای استفاده از دستگاه‌ تولید لیوان کاغذی برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان می پردازیم. از مزایاهای این دستگاه ها می توان به مواردی همچون کاهش آسیب به محیط زیست، صرفه جویی در هزینه ها و جلب مشتریان اشاره کرد.

 

نکات مهم در خرید دستگاه لیوان یکبار مصرف کاغذی در اصفهان

برای خرید دستگاه لیوان یکبار مصرف کاغذی در اصفهان باید نکات مهمی را مورد توجه قرار دهید. اول اینکه مکان خرید این دستگاه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این دستگاه‌ها باید  از نظر ساختار فنی و کیفیت ضمانت شوند. فروشگاه های معتبر و مطمئن می توانند ضمانت های لازم را برای خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی در اصفهان ارائه نمایند.

شرکت صنعت ایران سال ها به عنوان نمایندگی دستگاه لیوان کاغذی در اصفهان فعالیت می کند. این شرکت با توجه به سابقه درخشان و طولانی مدت ضمانت لازم را نیز برای فروش دستگاه تولید لیوان کاغذی در اصفهان ارائه می نماید. مشتری نیز به چنین پشتوانه ای برای خرید دستگاه لیوان کاغذی در اصفهان احتیاج دارد. چون خرید این دستگاه بخش مهمی از سرمایه گذاری فرد را به خود اختصاص می دهد.

فردی که به خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی روی می آورد، به دنبال کسب درآمد است. بنابراین باید از محصول مناسب و با کیفیتی برای شروع و ادامه فعالیت برخوردار شود. به همین خاطر تضمین دستگاه تولید لیوان کاغذی اهمیت بسیاری دارد.

فروش دستگاه تولید لیوان کاغذی در لصفهان

کارکرد چند جانبه دستگاه تولید لیوان کاغذی

دستگاه تولید لیوان کاغذی در اصفهان می تواند برای تولید ظروف مختلف کاغذی کاربرد داشته باشد. بسیاری از افراد گمان می کنند که این نوع دستگاه ها صرفاً برای تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرند و تامین کننده محدودی هستند. واقعیت امر این است که شما می توانید با تعویض چند قسمت در دستگاه و همینطور عوض کردن نوع قالب و به وجود آوردن تغییرات جزئی در مکانیزم دستگاه تولید لیوان کاغذی، محصولات کاغذی دیگری همچون کالیپو، بشقاب، کاسه و … را تولید نمایید.

برای به دست آوردن سود در زمینه عرضه و تولید لیوان کاغذی باید از فروش عمده این لوازم کاغذی بهره‌مند شوید. آن گاه می توانید سود لازم را به دست آورید و در زمینه سرمایه ‌گذاری موفق باشید.

دستگاه لیوان یکبار مصرف کاغذی در اصفهان می تواند امکانات بیشتری در اختیار شما قرار دهد. یکی از موارد مهم در مورد تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف این است که این لیوان ها با تبلیغات خاصی چاپ شوند. این موضوع برای بسیاری از سازمان‌ها و مراکز مختلف و شرکت ها در اولویت قرار می گیرد.

در واقع بسیاری از سازمان‌ها و مراکز مختلف تمایل دارند لیوان های کاغذی مختص با آرم و برند خود را مورد استفاده قرار دهند. به گونه ای که این ظروف از سایر لوازم به خوبی تفکیک شود. چاپ بر روی لیوان کاغذی یکبار مصرف با نازلترین قیمت انجام می شود.

فروش دستگاه لیوان کاغذی در اصفهان

برای خرید و فروش دستگاه های لیوان کاغذی در اصفهان، می توانید به روش های مختلفی اقدام کنید. از جمله می توان به استفاده از سایت های آنلاین، مراجعه به بازارها و نمایشگاه ها، تماس با تاجران محلی، استفاده از شبکه های اجتماعی، و استفاده از خدمات آگهی اشاره کرد. اما در هر مورد، دقت و اطمینان از وضعیت دستگاه ها بسیار مهم است.

 

سایز تولید لیوان کاغذی

یکی از مواردی که در تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف مورد توجه قرار می گیرد، سایز انتخابی برای لیوان هاست. معمولاً سایز لیوان کاغذی یکبار مصرف از 90 سی سی تا 600 سی سی در نظر گرفته می‌ شود. در واقع این سایزها بسته به نوع قالبی که شما برای دستگاه تولید لیوان کاغذی در اصفهان در نظر می ‌گیرید، متفاوت است. زمانی که قالب‌ ها را تعویض کنید، از سایز متفاوتی نیز برخوردار می شوید.  لیوان کاغذی 220 سی سی یکی از معمولی ترین و رایج ترین لیوان های کاغذی است.

این لیوان ها دهانه برابر با 75 میلیمتر دارند و کف آن ها نیز 55 میلیمتر را به خود اختصاص می دهد. ارتفاع در نظر گرفته شده برای لیوان 220 سی سی نیز برابر با 90 میلیمتر می باشد.

 

سؤالی دارید بپرسید؟

2 پاسخ

  1. سلام و خدا قوت
    ببخشید لیوانهای که تولید میشه بازار فروش با خودمونه؟؟
    قیمت دستگاه چقدر است ؟؟

    1. سلام وقتتون بخیر برای توضیح بیشتر با شرکت تماس بگیرین 09398608832

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *